Roboty i Zwierzęta: Interaktywna Edukacja w SP w Białośliwiu

Uczniowie ze Szkoły Podstawowej im. Wiktora Kaji w Białośliwiu stworzyli projekt pt. „Roboty i Zwierzęta: Interaktywna Edukacja”. Ich inicjatywa łączy nowoczesne technologie z fascynującym światem przyrody. Zespół złożony z uczniów klas 5. i 6., w ciągu kilku miesięcy, stworzył interaktywne modele zwierząt. W tym celu młodzież wykorzystała m.in. LEGO Education Spike Prime, Ozobotów, Robobloq oraz drukarki 3D, dostarczone w ramach naszego Projektu.

W efekcie powstała niezwykła makieta cyfrowego ZOO, w której roboty odwzorowywały zachowania prawdziwych zwierząt – od skaczącego królika, przez kołyszącą się małpę, aż po ryczącego lwa!

Zobacz fotorelację!

Gratulujemy wszystkim uczniom za kreatywność i zaangażowanie oraz serdecznie dziękujemy pani Anicie Kocunik, nauczycielce-opiekunce projektu, za inspirujące wsparcie i opiekę merytoryczną.

Fot. Szkoła Podstawowa im. Wiktora Kaji w Białośliwiu 

Kategorie
Najnowsze wideo
Ostatnio dodane
Wrzesień w Pracowniach 3D w Wielkopolsce

Wykłady akademickie: Zimna wojna jako walka dobra ze złem | Prof. UAM dr hab. Marek Mikołajczyk (UAM)

Wykład akademicki: Kreatywność bez tajemnic. Naukowe strategie na rozwój twórczego... | dr Maja Stańko-Kaczmarek (UAM)

Przejdź do treści